Helvete

Jag vet faktiskt inte vad jag ska säga. Det är frost inuti. Jag kan helst enkelt inte förstå, för det som har hänt får inte hända och går inte. Det är omöjligt. Jag kunde inte ens vara där och säga hejdå.

Det enda som upprepas inuti mitt huvud hela tiden är: Vad tänkte hon sekunderna innan hon försvann? Var hon rädd?

Jag måste sova nu. När jag sover så känns ingenting. Jag känner för mycket ibland. Mitt hjärta är som ett trssligt nystan fullt med knutar.

Jag älskar dig. Nu dricker du väl tequila med den gröna, den svarta och den gyllene damen, precis som vi brukade leka. Du är väl leoparddamen antar jag, den fjärde sista som hela tiden saknades. Nu får du äntligen träffa James Dean. Jag hoppas att han är snäll mot dig. Ifall du ser mig, kan du väl skicka en hälsning eller något. Ett stjärnfall eller så.
Jag älskar dig alltid.



Kommentarer
Postat av: Emma

Vad har hänt? :(

2009-01-31 @ 11:47:21
URL: http://rocknymph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0