Love is...





Varför gör det så ont? Varför finns du där och plågar mig över huvudtaget? Varför älskar jag någon som jag hatar? Varför älskar du inte mig tillbaka? Varför är du så dum i huvudet? Varför är jag så arg hela tiden? Varför är vi båda två patetiska knäppgökar? Varför romantiserar jag något som inte finns, aldrig funnits och aldrig kommer att finnas?

Varför sa jag förlåt? Varför sa du förlåt? Varför fortsätter vi i samma spår trots att jag vet att du är som en destruktiv drog för mig? Varför älskar jag dig så mitt kolsvarta hjärta brister i en biljon, vattendroppsstora bitar som är omöjliga att pussla ihop?

Och nu har jag gått med på att träffa dej igen. Varför? För att jag vill känna den där brännande kniven tryckas in i bröstet på mig, långsamt och  plågsamt.

Jag hatar dig.

Vem är det jag försöker lura? Jag älskar dig. Och det gör så ont, så ont.


Kommentarer
Postat av: Anna

Du är så bra på att beskriva känslor Izzie! men tråkigt att du känner så :(

2009-02-06 @ 18:13:30
URL: http://sangster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0