My mannequin can dance






Fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan


Jag svär på min baskersamling att om det där helvetiska vulkanskitmolnet hindrar mina närastående resplaner så kommer jag att utkräva hämnd på den här skruttplaneten! Jag stänger in mig i en konservburk och kommer aldrig ut igen! Jag tänder eld på någonting jätteviktigt! Jag hoppar på någonting skört! Jag ... dör!

Det skulle ju bli du och jag, sedeslöshet, du och jag, Marlon Brando. Fürstenberg, l'Archevêche. Du och jag svepningar över Galetten. Bir Hakeim, Louis Lépine. Du och jag, älskling. 

Sprängs, äckelklump, sprängs! 

Ett år; längtan och kolsyra. Och nu försvinner du till Alderaan på en tornardo.

Merci beaucoup, fucking volcan du crap, merci beaucoup!      

 


Kommentarer
Postat av: Anna

förjävligt :/

2010-04-19 @ 23:02:16
URL: http://sangster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0