Det är så jag säger det, du är det finaste jag vet



Gott nytt år till alla mina underbara kompisar i denna lilla stad som gjort denna natt till den bästa!

Gott nytt år till alla mina kompisar som för tillfället befinner sig i Stockholm!

Gott nytt år till mamma, pappa och lillasyster!

Got nytt år till min kaningubbe myggan!

Gott nytt år till alla vackra presoner som sköt alla fina fyrverkerier vid tolvslaget!

Gott nytt år till alla vänner jag inte har träffat än!

Gott nytt år till alla som någonsin betytt något för mig!

Gott nytt år till James Franco!

Gott nytt år till Teddy!

Gott nytt år till dig som läser det här!

Nu kommer jag inte på några fler!

Gott nytt år!

Världen förtjänar inte dig
För du är det finste jag vet
När allt annat här är falskt och fel
Och jag går bara ner mig
För det är så jag säger det
Du är det finaste jag vet

Några vackra rader att börja året med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0