Pencil Thin Mustasche









Hårspray och läppglans, Kapten Blod och Borta med vinden, dillchips och blommiga påslakan från IKEA. Dina läppar är spruckna, din kropp är lite för lång, krokig, putig och operfekt. Persiennränder och salivfontänskratt, en tonårsmardröm, ångest och en känsla att alltid vara övergiven av någon. Sadelstinkande skinnjacka, svett i nacken, en blå pärm hårt tryckt mot bröstet. Du är så vacker, syster, men det vet du inte själv.

Nej.

Det är inte dig det är fel på. Det är dem andra.   

Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: Ja, visst är den bra! och du MÅSTE se the Illusionist ;D Jag har haft en helt åkej början på sommarlovet, tråkigt med vädret bara ¨/ du då? :D

2009-06-16 @ 20:58:53
URL: http://sangster.blogg.se/
Postat av: z

jo det är härligt att bada!



vad har du för kopplingar till frankrike? menar du att du gillar det sådär gränslöst eller har du släkt där? :) och ja, jag veeet, jag var också fascinerad av Anastasia. har alltid trott/hoppats att hon överlevde, den vackraste yngsta dottern liksom :)



ojoj, din bild av ryssland är ju bara... underbar! inte ens jag har så snälla tankar om mitt eget hemland ;p men faktiskt, din bild är inte sådär helt fel. om man kisar lite, så försvinner allt det skumma och fattiga, och man kan nästan uttyda gyllene kupoler och fina ballerinor ;) och böckerna, åh böckerna... det har du rätt i, det luktar gamla bibliotek.



men jag har addat dig på msn!

och glöm inte att uppdatera din blogg ibland, du skriver jättefint :) :)

2009-06-30 @ 10:02:06
URL: http://yesterdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0