Vänner är allt

Utan vänner har jag svårt att tänka mig hur livet skulle vara liksom. Ett liv utan skratt ungefär. Det måste vara hemskt.

Igår dracks det kaffe, (vilket betyder att jag är en riktig författare), det kliades på gorillavis och det sades "Halli hallå Magnus" efter varje mening. Det sågs på Pang i Bygget och magar skrattades ihjäl. Det var cupcakes och det var cheesecakes. Det var twisterspel och det var fötter och näsor överallt. Det förtroliga samtal och avslöjande av mörka hemligheter till långt in på natten. Det var en yuppie och ett skrytsamt brev. Jobbiga radiohits och en hembränd jukebox-samling. Det var kvävt fniss och okontrollerat gapskratt. Det var ett gäng galna vännner som inte kunde hålla tyst en sekund. Å vad jag älskar er allihopa.






Kommentarer
Postat av: z

lizzy!

2009-06-05 @ 23:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0