Somewhere over the rainbow




Någonstans finns det. Någonstans händer det något.

Någonstans är livet som ett tivoli.

Någonstans lever människor för det som är viktigt.

Någonstans blir folk höga på skratt och trötta av solsken.

Någonstans är jag älskad av alla, och hatad av ingen.

Någonstans vet dem hur det känns att älska någon, de har det i en burk.

Någonstans finns det inga krig, inga problem, ingen oro.

Någonstans dansar människor utan att bli generade.

Någonstans är alla människor vackra.

Någonstans litar man på varandra.

Någonstans finns förevigt.

Någonstans är det alltid sommarlov.

Någonstans äter dem alltid hallon med vanlijglass.

Någonstans finns den enda platsen där jag hittar lugn.

Någonstans finns du.

Någonstans finns jag.

Jag har bara inte hittat allting än.
 

Kommentarer
Postat av: Emma

det lät härligt! :D

2009-01-24 @ 13:44:58
URL: http://rocknymph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0