Kärlek är en svår sak




Jag lovar. Det är sant. Att älska någon som älskar en annan borde de använda som dödsstraff i fängelset. Det går sakta och det gör ont, riktigt ont, och det enda som kan få dig på bra humör är de få andetag du får dela med honom.

Jag älskar dig, men nu får det fan vara slut med det här.

Kärlek ska inte få en att må dåligt. Kärlek ska vara underbart. Jag vill inte vara kär i en skitsofren knäppgök som bara gör mig förvirrad. 

Jag vill vara ihop med en sexig nörd som tycker om klassiska filmhjältar, böcker, gammal rock och att spela TV-spel. Någon som tycker om att prata och som vet hur man kysser någon så att man nästan försvinner. Och sån är inte du. Du har aldrig varit.

Du finns inte längre. Äntligen, äntligen.

Whisky and Coldplay please...


Kommentarer
Postat av: z

okej, det där är SÅÅ från min (töntiga) dagbok!

haha, förlåt för min kommentar-bombning

2009-06-05 @ 23:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0