Des petite choses








Petite choses som jag just nu tycker om:

Neonskyltar som blinkar sådär lite halvtrasigt

Blåbärspaj med vaniljglass

Munspel

Pariserhjul i lavendellila sommarskymning

Skolavslutning

Hugh Jackman

Jättetidig morgon i september

Nytvättade, krispiga lakan

Polaroidfoton på ovesentliga saker

Stora pojkögonbryn

Solnedgång på skolgården

Andrea Bucelli

Ränderna som flygplan lämnar efter sig på himlen

Hans händer runt min nacke

Nya skrivblock med kritvita sidor som låter "fffrrrappp!" när man bläddrar igenom det

Tunnelbana

Paperback hero

Tanken på att hoppa runt i en fontän

Ryskt körsbärste

Fönster utan gardiner

Smallville

Klänningar med mörklila och blå blommor

Paris

Kommentarer
Postat av: z

nu blev jag nyfiken! du har nämnt ett par ryska personligheter, och nu ryskt te, har du nån "connection" till ryssland? jag själv är nämligen är född där :)

2009-06-05 @ 23:25:06
URL: http://yesterdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0