Femtio procent







Glad påsk på er!

Jag har några funderingar som återkommer allt oftare...

- Hur skulle jag se ut i kort hår? Peter Pan-kort, Cécile-kort, Penntroll-precis-som-Evelin-kort?
- Skulle jag kunna lära mig att stå i spagat efter alla år av skidåkning?
- Är allt te jag dricker onyttigt för mig?
- Borde jag börja prenumerera på tidskrifterna för att spara pengar?
- Är det ett dåligt tecken ifall jag funderar över historiska anekdoter innan jag somnar?
- Hur ska jag hitta en Håkan-vänlig vän till Peace and Love i sommar?
- Är diamanter smaklöst på en flicka under fyrtio?
- När blir jag tonåring på riktigt?
-Vad hände med Olivers uppsats?
- Vem bryr jag mig mest om i hela världen?
- Vart tog alla pojkar vägen?
- Har min mormor, min kanin och James Dean träffats ännu?
- Hur mycket kostar det att sova på Ritz?
- Är jag kär i någon?
- Kan inte någon bli kär i mig?

Kommentarer
Postat av: Anna

Å, Håkan... Wish I could go with you.

2009-04-14 @ 20:52:40
URL: http://guldballong.blogg.se/
Postat av: yollande

De funderingar som JAG har ;)

Vem bryr jag mig mest om i hela världen?

- Vart tog alla pojkar vägen?



Är jag kär i någon?

- Kan inte någon bli kär i mig?



Är allt te jag dricker onyttigt för mig?

- Borde jag börja prenumerera på tidskrifterna för att spara pengar?



XOXO

2009-04-15 @ 21:06:18
URL: http://yollande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0