Snöstorm

Är det inte ett fint ord? Att andas luften utomhus just nu är som att andas in små stickiga iskristaller och snöflingor, så kallt är det. Som att äta på minttuggummi.

Det är vinter nu tror jag, och jag vet inte om jag ska vara ledsen eller glad. Glad eftersom det är så fint med snö eller ledsen för att det kommer ta sådan tid innan eländet försvinner igen. Man lever väl i nuet, antar jag.

Dricker man kopiösa mängder med skållhett te, läser en mysig bok (har börjat på Harry Potter nu igen, kan inte hjälpa det!) och lyssnar på låten "never think" med Rob Pattinson, så känns det plösligt som om det finns en pyrande liten brasa någonstans inombords. Och så vill vi alla ha det. Hoppas jag.  

(Japp, Rob Pattinson som spelar Edward Cullen i Twilight, ursäkta min besatthet. Killen är het som vulkan, kan agera, har hår som på ett helt sjukt sett är så snyggt att man dör, jättevackra ögonbryn, sarkastisk humor och kan sjunga OCH spela gitarr. Han är ju baskemig helt perfekt. Stålmannen och Marlon Brando har fått konkurrens säger jag bara.)

Kommentarer
Postat av: Beck

Du tänker ju bara på honom, Izzie! :P

2008-11-25 @ 20:55:16
URL: http://psykadeliskt.blogg.se/
Postat av: Lollo

Nu har du chansen att bli veckans blogg, allt du behöver göra är att skriva en motivering i en kommentar till inlägget veckans blogg! Lycka till :)



(glöm inte skriva blogg adressen)

2008-11-25 @ 21:35:26
URL: http://lollo08.blogg.se/
Postat av: yollande

I think someone is in love ..Muhahaha :D

Välkommen till Blogg.se Izzie !!!!<3

2008-11-27 @ 20:25:10
URL: http://yollande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0