Fyra på morgonen



Ibland blir man både trött och glad. Eller bara trött. Jättetrött. Varför ringer en pojke en klockan fyra på morgonen på en torsdag egentligen, när han vet att man sover då? Är han bara dryg som vanligt? Vad ville han egentligen? Anna sade att han ringt henne förut och bara flamsat mitt i natten. Vad ville han säga till mig? Bara flamsa eller faktiskt säga något viktigt? Ibland blir jag tokig.

Nu är det snart jul. Jag har på mig tomteluva idag. Jag känner mig lite söt. Funderar på att ge honom en julklapp också. Medan jag väntade på att jag skulle somna funderade jag ut hur det skulle gå till. Man måste ju bry sig om de personer man tänker på ungefär hundra procent av sin tid. För det gör jag.

Joyeux Noël et Bonne Anné tout le monde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0